Zwroty i reklamacje

Zwroty

 Jeśli zamówienie zostało zrealizowane niepoprawnie, możesz je zwrócić na nasz adres:

Zwrot Sunfoods

ul. Albatrosów 2

30-716 Kraków

Z uwagi na charakter produktu:

w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.

masz ograniczone prawo do zwrotu takiego produktu (czyli nie możesz go zwrócić).

Jeśli jednak produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz złożyć reklamację.

Reklamacje

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, został niepoprawnie wysłany, możesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji lub niezgodności z umową.

Skontaktuj się z nami na adres info@sunfoods.pl podając numer zamówienia oraz datę i serię produktu z opakowania wraz z opisem problemu i poczekaj na kontakt z naszej strony.

Jeśli będzie taka potrzeba, odbierzemy od Ciebie dostarczony produkt lub dostarczymy Ci etykietę zwrotną do zamówienia.

Na reklamację odpowiemy maksymalnie w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. W przypadku zwrotu produktu mamy maksymalnie 14 dni na zwrot środków za reklamowane zamówienie.