Dostawa i płatności
Dostawa
Nasze produkty dostarczamy przy pomocy kuriera Inpost - albo do Paczkomatów Inpost lub bezpośrednio pod podany adres niezależnie, czy jest to zamówienie jednorazowe czy subskrypcja.
Produkty są zabezpieczone w paczce przed wysoką temperaturą za pomocą coolpacków czyli torebek z zamrożonym lub schłodzonym żelem, które mają utrzymać produkt w odpowiednio niskiej temperaturze.
Pamiętaj, aby jak najszybciej po otrzymaniu paczki, umieścić produkty w lodówce - wymagają one bowiem warunków chłodniczych (przechowywanie do +6 stopni Celsjusza). Produkt wyjęty z lodówki należy spożyć maksymalnie do 8h od momentu wyjęcia go z lodówki.
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 od złożenia zamówienia.
Paczki wysyłamy od poniedziałku do czwartku (nie wysyłamy w piątki oraz przed dniami świątecznymi i wolnymi od pracy), aby móc zapewnić dostawę w odpowiedniej temperaturze i nie narażać paczki na długotrwałe przechowywanie produktów w niekontrolowanej temperaturze na sortowniach firm kurierskich.
Płatności
Płatności w serwisie są procesowane przez serwis PayU.pl.
Możesz zapłacić za swoje zamówienie e-przelewem, zwykłym przelewem, Blikiem, Google, Pay, Allegro Pay, kartą płatniczą lub kredytową.
Przy zamawianiu subskrypcji zamówienie opłacisz dodając do konta w PayU dane swojej karty płatniczej i zezwalajac na potrącenie kwoty wartości subskrypcji z Twojego konta.
Możesz być pewien, że podane dane karty są bezpieczne a transakcje są chronione przez Payu. Możesz w każdej chwili przed odnowieniem swojej subskrypcji wyłączyć ją, o ile realizacja zamówienia nie została rozpoczęta.
Jeśli płatność się nie powiedzie, możesz również dokonać płatności na konto na podany numer konta: 34102010680000110205193471.
Dane do przelewu:
Sunfoods sp. z o.o.
ul. Albatrosów 2
30-716 Kraków
W tytule przelewu podaj "Zamówienie nr..." aby ułatwić nam przyporządkowanie płatności do zamówienia.